Jannik Sinner postao zaštitno lice u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca

La Roche Posay ponosno predstavlja Jannika Sinnera, jednog od najboljih tenisača svoje generacije, kao svog novog globalnog ambasadora

Proteklog vikenda u Rotterdamu, Jannik Sinner došao je do svog 12. ATP naslova i tako osigurao 3. mjesto na svjetskoj ATP ljestvici čime je postao prvi talijanski tenisač koji se plasirao u TOP 3 svjetskog teniskog vrha u pojedinačnoj kategoriji. Sinner svakim svojim sportskim nastupom privlači sve veći broj obožavatelja, kako među sportskim entuzijastima tako i van teniskih krugova. Svojim teniskim izvedbama postavlja nove rekorde u već ustaljenom teniskom poretku.

La Roche Posay i Jannik Sinner sklopili su partnerstvo kojim tenisač postaje globalni ambasador u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca prigrlivši vrijednosti robne marke La Roche Posay, kao što su autentičnost i izvrsnost, čime postaje vodeća figura u borbi protiv kožnih bolesti.

Ovom dugoročnom suradnjom planira se dodatno skrenuti pozornost na nedostatnu zaštitu i nedovoljnu educiranost opće javnosti o UV zračenju, istovremeno koristeći prednosti stručne inovativnosti robne marke La Roche-Posay i kultne linije krema za sunčanje, Anthelios. Naime, svake godine u svijetu više od 320 tisuća osoba oboli od melanoma kože što se u određenoj mjeri može pripisati i neadekvatnoj zaštiti prilikom izlaganja suncu. Upravo Sinner, koji cijele godine trenira i igra pod vedrim nebom, idealan je partner u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca, što predstavlja važan, ali često zanemaren javnozdravstveni problem.

Jannik Sinner, 23-godišnji je talijanski profesionalni tenisač. Osvojio je 12 ATP Tour pojedinačnih naslova, uključujući Grand Slam naslov na Australian Openu 2024. Na kraju prošle godine doveo je Italiju do njihove druge Davis Cup titule.

Robnu marku La Roche-Posay preporučuje devedeset dermatologa širom svijeta, a njezina je misija pružiti dermatološka rješenja za njegu kože koja mijenjaju život. Kreirao ju je ljekarnik 1975. godine, a sada je prisutna u više od šezdeset zemalja. Nudi jedinstvenu liniju proizvoda za dnevnu njegu svih tipova kože kao dopune u liječenju pacijenata te promiče dobre prakse njege kože prilagođene svim kožnim problemima. Zahvaljujući svojim antioksidacijskim i umirujućim svojstvima, marka razvija formule s ekskluzivnom vodom bogatom selenijem, koja se također upotrebljava u termalnom centru marke, prvom dermatološkom centru u Europi.

Proizvodi se razvijaju u skladu sa strogom izjavom o formuli s minimalnim brojem sastojaka te se miješaju u optimalnim koncentracijama. Također, proizvodi robne marke La Roche-Posay podvrgnuti su strogim kliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su učinkoviti i sigurni za upotrebu, čak i na osjetljivoj koži. Godine 2020., robna marka otišla je korak dalje u svojoj predanosti zaštite planeta Zemlje. Osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba s proizvodima za zaštitu od sunca koje su dijelom izrađene od kartona, najavila je i dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 posto u 2025. Od 2019. zaklada La Roche-Posay posvećena je i poboljšanju života djece koja boluju od karcinoma i njihovih obitelji.